Nisha J. Tuli

Rule of the Aurora King is het tweede deel uit de geweldige Artefacts of Ouranos serie.

Lor wordt meegenomen door Nadir, de Auroraprins, en bevrijd van de Zonnekoning. Nadir is geïntrigeerd door haar: wie is deze eigenzinnige dame en welk geheim houdt ze achter? Maar Lor is niet van plan haar geheim prijs te geven, ook al voelt ze zijn aantrekkingskracht. Ze wil haar familie terugvinden én uit handen blijven van de Zonnekoning. Er zit maar één ding op: samenwerken met de Auroraprins en niet voor zijn charmes vallen. Zeker niet nu de toekomst van Ouranos aan een zijden draadje hangt…

Vandaag is het mijn beurt in de blogtour van het boek Rule of the Aurora King geschreven door Nisha J. Tuli. Ik wil allereerst even uitgeverij De Fontein bedanken dat ik dit prachtige boek als recensie-exemplaar heb gekregen en ik mee mag doen met wederom een toffe tour!

Ik ga geen spoilers weggeven in deze recensie, dat doe ik nooit, maar mocht je toch helemaal blind erin willen gaan, lees dan niet verder. Duik gewoon deze serie in en binge de twee boeken achter elkaar. Je moet dan wel even geduld hebben op het derde deel, want dat komt pas op 26 november 2024 uit. Wel iets om naar uit te kijken dus! 🙂

Daarmee verklap ik eigenlijk ook al wat ik van dit boek vond, want ja, ik kijk echt uit naar het derde deel. Ik heb wederom genoten van de schrijfstijl van Nisha J. Tuli. Jongens, ik weet dat ik zeker niet de enige ben die fan is van enemies-to-lovers, en ik moet zeggen dat ik, als fan zijnde, zeker niet teleurgesteld ben in dit boek. Ik vond het ook zo fijn dat er een dual point of view was, want daardoor kreeg je gewoon zoveel meer inzicht in het verhaal, de emoties van de personages en maakte het eigenlijk helemaal af.

Er valt zoveel over het verhaal te schrijven, maar ik wil ook totaal geen spoilers geven en dat maakt het wel een tikkeltje lastig, haha. Wel ga ik zeggen dat ik Lor echt een badass vind en haar supergoed vind neergezet. Ik zit in een aardige reading slump en heb de laatste tijd voor mijn doen echt ontzettend weinig gelezen. Doordat ik meedoe aan de blogtour ‘moest’ ik dus wel lezen en even was ik bang dat dat niet goed zou uitpakken, maar door de schrijfstijl, het verhaal, de wereld, en de personages viel dat gelukkig mee! Van mijn slump was geen sprake tijdens het lezen van dit boek. Ik vloog er echt doorheen!

Vandaag is het mijn beurt in de blogtour van Rule of the Aurora King door Nisha J. Tuli. Het boek bouwt voort op het succes van Trial of the Sun Queen en blijft boeien met een meeslepende “enemies-to-lovers” verhaallijn en een dubbel perspectief dat diepere inzichten in de personages biedt. Ondanks mijn leesdip, zorgde de pakkende schrijfstijl ervoor dat ik snel door het boek heen vloog. Ik ben ook over dit deel weer ontzettend enthousiast en kijk ik vol verwachting uit naar het derde deel dat in november 2024 verschijnt.

Rule of the Aurora King is nu verkrijgbaar in een prachtige limited edition, maar wacht niet te lang, want op = op! Ben je nieuwsgierig naar de rest van de recensies? Kijk dan zeker even bij de andere deelnemers!

Rule of the Aurora King Blog tour

Ik heb dit boek ontvangen als recensie exemplaar. Dit beïnvloedt mijn mening over het boek niet. Nogmaals bedankt Uitgeverij de Fontein voor het prachtige exemplaar.

Titel: Rule of the Aurora King